6. aug. 2011

Adventskalenderen 2011

I år kommer "Jul i Blåfjell"
Utrolig koselig serie, men har gått så mange år nå.
Skulle heller ønske det var "Jul i skomakergata".
Menmen.


Her er også beviset:
 Link her!




Off av meg, skulle legge ut et lite klipp av "Jul i Blåfjell" fra youtube,
men når Turte begynnte å synge introsangen klarte jeg ikke mer.
Heheh, fikk for mye julestemning, kan ikke få det nå.
Må spare det til seinere ;)



(Ifjord, i august, sjekket jeg hva som kom på
adventskalender på nrk1, og der sto det "Amalies Jul".
Jeg ble jo utrolig glad og gledet meg utrolig mye.
Men når det nærmet seg mer jul, ble det "Jul på Månetoppen" istede.
 For å si det sånn, så ble jeg skuffet. Menmen
Julestemning fikk jeg uansett.
Da får jeg bare håpe de har infomert riktig iår da! ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar